in ,

Qatar princess Sheikha Salva caught having group sex with 7 men, Qatar Govt offers 500 million for not publishing news?

As per Amar UjalaIndia’s leading Hindi News Agency– Qatari princess was caught red-handed having sex with three European men inside the room in a hotel in London, while four others were waiting in line in the hallway.

Princess was identified as Sheikha Salva, a daughter of former Prime Minister Hamad bin Jassim bin Jabor Al Thani. This surprising incident was revealed by the British newspaper Financial Times.

According to the newspaper, the Qatar embassy offered a whopping 500 million Euros bribe to suppress this news, but the newspaper decided not to take the bribe, but to print the news.

The suspect during the investigation confessed that Sheikha Salwa demanded that men, who have good physical qualities and well experienced in bed, should be brought in the hotel through an intermediary so that she could have more pleasure while making physical relationship.

The Qatari princess asked the mediator to bring six men at once, and asked him to stay in the apartment hall until they leave for fear of violence by anyone of them, as had happened in previous visits.

However, Princess Salwa said that I had no intention to humiliate Qatar, I did not commit any crime under British law, she added.

Security personnel, on the other hand, clarified that it is illegal in the UK to have a physical relationship with a person who has a criminal record.

The princess in response to security personnel questions said it is not prostitution for money, but she is paying the money to the men, and as far as she knows this is not in violation of the British law. But police told her it is against the law to use a man who has a criminal record or men for prostitution.

The British police informed the Qatari embassy about the shameless act, but they did not take any action against it rather they tried to hush up the matter. To read the report from Amar Ujala- click here. As per First Post, Financial Express has removed the article from its platform- Click Here to read the full report. Siasat Daily, however, termed the news as ‘fake’.

What The Youth believes? After going through several sources we assume that Financial Express did publish the investigative news however Qatar Goverment might have mounted pressure or paid whopping amounts to remove the news. However, we don’t have any videoclip or proofs of the incident, we can’t make any claim at the moment. This is just our assumption.

Written by Dharam Sikarwar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Bill Gates appreciates PM Modi for taking right steps to fight Coronavirus

Arnab Goswami

The two goons who attacked Arnab Goswami last night, finally arrested by the police